Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при пълнене на климатика - помощ.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщение
    Мерси за съвета, ще вида какво ще правя. Просто си мислех, че е нормално и при тръгване на климатик подавам повече газ
    Той не се ли гасеше на 1ва скорост?На Делтата с тоя мотор компресора угасва на 1ва скорост с цел лесно тръгване.Освен това...колко да е тоя климатик....няколко киловата...от 66 дето имаш колко да взема?
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
      Той не се ли гасеше на 1ва скорост?На Делтата с тоя мотор компресора угасва на 1ва скорост с цел лесно тръгване.Освен това...колко да е тоя климатик....няколко киловата...от 66 дето имаш колко да взема?
      По принцип компресора изключва при рязко подаване на газ с цел при изпреварване да се разтовари мотора.Но това се случва ако самия компресор има датчик за оборотите или ако колата е с климатроник и управлението получи сигнал от компютъра на колата.При 146 тд това не се случва.Мойта кола беше като умрял кон-като пусна климатика и все едно включвах задна.Ходих при тия пичове на гробищата и ми оправиха помпата.Сега мотора не усеща климатика и колата е самолет.

      Comment


      • #18
        Интересно, в ланчата слагат такова управление дори и на ТД мотора...

        Беше единствения компютър в колата ми
        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

        OEM & Ventura Garage
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщение
          По принцип компресора изключва при рязко подаване на газ с цел при изпреварване да се разтовари мотора.Но това се случва ако самия компресор има датчик за оборотите или ако колата е с климатроник и управлението получи сигнал от компютъра на колата.При 146 тд това не се случва.Мойта кола беше като умрял кон-като пусна климатика и все едно включвах задна.Ходих при тия пичове на гробищата и ми оправиха помпата.Сега мотора не усеща климатика и колата е самолет.
          Това трябва ли да го има на всички алфи или според настроението на механика в завода. Защото на моята 146 1.6ТС 1999 климатроник, съм почти сигурен, че при газ до долу не изключва компресора. Поне до колкото мога да усетя по динамиката.
          Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
          Mazda 6 2.3 2005
          sigpic

          Comment


          • #20
            при нашите бараки компресора се изключва от ЕКУ-то когато има нужда. само при ТД-то е с отделна електроника която изключва при газ до ламарината,при прегряване на двигателя или подаване рязко газ /при изпреварване/ за няколко секунди. не смятайте калко коня се убиват,щото колата може да е 100кс ама при 6000об. , при 1000-1500 кой знае колко са.
            точка

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
              ...щото колата може да е 100кс ама при 6000об. , при 1000-1500 кой знае колко са.
              Ей това истината при ниските обороти са много малко конете и тогава климатика се усеща, защото ти взима една 35-40% от мощноста сигурно

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщение
                Ей това истината при ниските обороти са много малко конете и тогава климатика се усеща, защото ти взима една 35-40% от мощноста сигурно
                А да, и фаровете още 30-40....и радиото и то 20%....

                При 1600 об/мин сигурно имаш около половината мощност...климатика да ти е 1-2квт...това са не повече от 10% от мощността...
                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                OEM & Ventura Garage
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                Comment


                • #23
                  А при 1000об какво става според теб? Защото в покой съм малко под 1000об и като тръгна почват да падат

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщение
                    А при 1000об какво става според теб? Защото в покой съм малко под 1000об и като тръгна почват да падат
                    Ако си прочел правилно какво съм писал горе, според мен при покой компресора ти се изключва....
                    Както и да го въртиш, не можеш да ме убедиш, че колата ти и при 1000 оборота в минута има 6-7 коня мощност
                    + това не знам кога ти включва турбото, но моето съм го чувал и на 1500...и тоя мотор след тези обороти започва да дърпа доста прилично!
                    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                    OEM & Ventura Garage
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      при нашите бараки компресора се изключва от ЕКУ-то когато има нужда. само при ТД-то е с отделна електроника която изключва при газ до ламарината,при прегряване на двигателя или подаване рязко газ /при изпреварване/ за няколко секунди. не смятайте калко коня се убиват,щото колата може да е 100кс ама при 6000об. , при 1000-1500 кой знае колко са.
                      При тд-то има един електронен блок отпред при мотора.На помпата има едно ЦК ключе и при подаване на газ при определени обороти изключва,но на повечето тд-а са махнати защото са голям боклук тия блокове.Сложени са точно над радиаторите и от жегата чиповете вътре се изпържват.На мен досега на Санден компресор(7V16 каквито монтират масово на Алфите) датчик за оборотите не ми се е случвало да срещам или поне не си спомням.При дизелите ситуацията е различна от бензините-ако помпата е скапана колата на климатик е умрял кон.

                      ---------- Post added at 20:03 ---------- Previous post was at 19:59 ----------

                      Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                      Ако си прочел правилно какво съм писал горе, според мен при покой компресора ти се изключва....
                      Както и да го въртиш, не можеш да ме убедиш, че колата ти и при 1000 оборота в минута има 6-7 коня мощност
                      + това не знам кога ти включва турбото, но моето съм го чувал и на 1500...и тоя мотор след тези обороти започва да дърпа доста прилично!
                      Как в покой ще се изключва?На празни обороти на никоя кола не се изключва,а неговата кола със сигурност я няма тази електроника понеже аз съм я правил последно.

                      Comment


                      • #26
                        Като включи първа скорост, а не в покой!
                        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                        OEM & Ventura Garage
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                          Ако си прочел правилно какво съм писал горе, според мен при покой компресора ти се изключва....
                          Както и да го въртиш, не можеш да ме убедиш, че колата ти и при 1000 оборота в минута има 6-7 коня мощност
                          + това не знам кога ти включва турбото, но моето съм го чувал и на 1500...и тоя мотор след тези обороти започва да дърпа доста прилично!
                          Турбото няма как да ти се включва на 1500об, не знам за каква говориш, но ако е за делтата ти предполагам, че е със същия мотор акто мойта и турбото се включва на около 2500об. Карал съм темпра 1.9тд с електронно тъбло и там си показваше и турбото, кото се вижда, че се включва на около 2500об, а на 1500об си дърпа, но без турбо, дори на климатик.

                          Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                          Като включи първа скорост, а не в покой!
                          Компресора грам не се изключва нито в покой, нито на първа, втора и която искаш скорост Като изпреварвам извънградско на къси отсечки си го изключвам от копчето, щото знам от Виктор, че на моя мотор с пуснат климатик не е желателно да вдигам повече от 3500об

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                            Като включи първа скорост, а не в покой!
                            Каза в покой,но дори и на първа не трябва да се изключва.При различните марки коли оборотите при които изключва компресора е различен,но е около 3500-4000.Но не винаги-обикновено управлението на климатроника комуникира с ЕКУ-то и когато то каже,че рязко се вдигат 3500 оборота(когато минаваш от 5 на 3-та например) прекъсва линията на RPM датчика и компресора изключва.Ако при включване на 1-ва и комресора изключва има други проблеми-например малко газ или запушване и при подаване на газ ниското налягане пада под 1 бар и датчика за налягане изключва докато не се изравнят ниско и високо налягане.Това зависи къде е сложен датчика за налягане-ако е сложен на високата страна дори и при малко газ в системата компресора може да не се изключи.

                            ---------- Post added at 21:42 ---------- Previous post was at 21:38 ----------

                            Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщение
                            Турбото няма как да ти се включва на 1500об, не знам за каква говориш, но ако е за делтата ти предполагам, че е със същия мотор акто мойта и турбото се включва на около 2500об. Карал съм темпра 1.9тд с електронно тъбло и там си показваше и турбото, кото се вижда, че се включва на около 2500об, а на 1500об си дърпа, но без турбо, дори на климатик.



                            Компресора грам не се изключва нито в покой, нито на първа, втора и която искаш скорост Като изпреварвам извънградско на къси отсечки си го изключвам от копчето, щото знам от Виктор, че на моя мотор с пуснат климатик не е желателно да вдигам повече от 3500об
                            Не е желателно,но не е фатално.Дизелите са бавнооборотни и при тях може да не си изключваш компресора-6000-7000 оборота няма да вдигнеш,така че компресора няма да прецакаш,но си разтоварваш мотора при изпреварване.Отиди при тия пичове да ти видят помпата-ще останеш доволен.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщение
                              Отиди при тия пичове да ти видят помпата-ще останеш доволен.
                              Кофтито е, че съм доста зле финансово и ще заминавам за 5 месеца в чужбина след 1 месец и през това време не знам колко ще се кара колата и дали да не го направя след това.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщение
                                Турбото няма как да ти се включва на 1500об, не знам за каква говориш, но ако е за делтата ти предполагам, че е със същия мотор акто мойта и турбото се включва на около 2500об. Карал съм темпра 1.9тд с електронно тъбло и там си показваше и турбото, кото се вижда, че се включва на около 2500об, а на 1500об си дърпа, но без турбо, дори на климатик.



                                Компресора грам не се изключва нито в покой, нито на първа, втора и която искаш скорост Като изпреварвам извънградско на къси отсечки си го изключвам от копчето, щото знам от Виктор, че на моя мотор с пуснат климатик не е желателно да вдигам повече от 3500об
                                Абе ей, на луд няма да ме правите!!!

                                Аз може да съм много неща, ама глух не съм и звук от турбина познавам!Освен това около 8 месеца карах тая делта с буустметър в купето и имам представа кога ми се включва турбото и на колко надува!

                                Koлкото до климатика и изключването, аз тея работи не си ги мисля докато нямам какво да правя.Чел съм го в Ланчаджийския форум.Търся темата в момента.
                                Last edited by Satanism; d.m.y г., 23:48.
                                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                                OEM & Ventura Garage
                                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                                Comment

                                Working...
                                X