Първоначално публикувано от soldier_vl
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем при пълнене на климатика - помощ.
Collapse
X
-
156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
-
Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщениеТой не се ли гасеше на 1ва скорост?На Делтата с тоя мотор компресора угасва на 1ва скорост с цел лесно тръгване.Освен това...колко да е тоя климатик....няколко киловата...от 66 дето имаш колко да взема?
Comment
-
Интересно, в ланчата слагат такова управление дори и на ТД мотора...
Беше единствения компютър в колата ми156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщениеПо принцип компресора изключва при рязко подаване на газ с цел при изпреварване да се разтовари мотора.Но това се случва ако самия компресор има датчик за оборотите или ако колата е с климатроник и управлението получи сигнал от компютъра на колата.При 146 тд това не се случва.Мойта кола беше като умрял кон-като пусна климатика и все едно включвах задна.Ходих при тия пичове на гробищата и ми оправиха помпата.Сега мотора не усеща климатика и колата е самолет.Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
Mazda 6 2.3 2005
sigpic
Comment
-
при нашите бараки компресора се изключва от ЕКУ-то когато има нужда. само при ТД-то е с отделна електроника която изключва при газ до ламарината,при прегряване на двигателя или подаване рязко газ /при изпреварване/ за няколко секунди. не смятайте калко коня се убиват,щото колата може да е 100кс ама при 6000об. , при 1000-1500 кой знае колко са.точка
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение...щото колата може да е 100кс ама при 6000об. , при 1000-1500 кой знае колко са.
Comment
-
Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщениеЕй това истината при ниските обороти са много малко конете и тогава климатика се усеща, защото ти взима една 35-40% от мощноста сигурно
При 1600 об/мин сигурно имаш около половината мощност...климатика да ти е 1-2квт...това са не повече от 10% от мощността...156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщениеА при 1000об какво става според теб? Защото в покой съм малко под 1000об и като тръгна почват да падат
Както и да го въртиш, не можеш да ме убедиш, че колата ти и при 1000 оборота в минута има 6-7 коня мощност
+ това не знам кога ти включва турбото, но моето съм го чувал и на 1500...и тоя мотор след тези обороти започва да дърпа доста прилично!156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениепри нашите бараки компресора се изключва от ЕКУ-то когато има нужда. само при ТД-то е с отделна електроника която изключва при газ до ламарината,при прегряване на двигателя или подаване рязко газ /при изпреварване/ за няколко секунди. не смятайте калко коня се убиват,щото колата може да е 100кс ама при 6000об. , при 1000-1500 кой знае колко са.
---------- Post added at 20:03 ---------- Previous post was at 19:59 ----------
Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщениеАко си прочел правилно какво съм писал горе, според мен при покой компресора ти се изключва....
Както и да го въртиш, не можеш да ме убедиш, че колата ти и при 1000 оборота в минута има 6-7 коня мощност
+ това не знам кога ти включва турбото, но моето съм го чувал и на 1500...и тоя мотор след тези обороти започва да дърпа доста прилично!
Comment
-
Като включи първа скорост, а не в покой!156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщениеАко си прочел правилно какво съм писал горе, според мен при покой компресора ти се изключва....
Както и да го въртиш, не можеш да ме убедиш, че колата ти и при 1000 оборота в минута има 6-7 коня мощност
+ това не знам кога ти включва турбото, но моето съм го чувал и на 1500...и тоя мотор след тези обороти започва да дърпа доста прилично!
Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщениеКато включи първа скорост, а не в покой!Като изпреварвам извънградско на къси отсечки си го изключвам от копчето, щото знам от Виктор, че на моя мотор с пуснат климатик не е желателно да вдигам повече от 3500об
Comment
-
Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщениеКато включи първа скорост, а не в покой!
---------- Post added at 21:42 ---------- Previous post was at 21:38 ----------
Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщениеТурбото няма как да ти се включва на 1500об, не знам за каква говориш, но ако е за делтата ти предполагам, че е със същия мотор акто мойта и турбото се включва на около 2500об. Карал съм темпра 1.9тд с електронно тъбло и там си показваше и турбото, кото се вижда, че се включва на около 2500об, а на 1500об си дърпа, но без турбо, дори на климатик.
Компресора грам не се изключва нито в покой, нито на първа, втора и която искаш скоростКато изпреварвам извънградско на къси отсечки си го изключвам от копчето, щото знам от Виктор, че на моя мотор с пуснат климатик не е желателно да вдигам повече от 3500об
Comment
-
Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщениеОтиди при тия пичове да ти видят помпата-ще останеш доволен.
Comment
-
Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщениеТурбото няма как да ти се включва на 1500об, не знам за каква говориш, но ако е за делтата ти предполагам, че е със същия мотор акто мойта и турбото се включва на около 2500об. Карал съм темпра 1.9тд с електронно тъбло и там си показваше и турбото, кото се вижда, че се включва на около 2500об, а на 1500об си дърпа, но без турбо, дори на климатик.
Компресора грам не се изключва нито в покой, нито на първа, втора и която искаш скоростКато изпреварвам извънградско на къси отсечки си го изключвам от копчето, щото знам от Виктор, че на моя мотор с пуснат климатик не е желателно да вдигам повече от 3500об
Аз може да съм много неща, ама глух не съм и звук от турбина познавам!Освен това около 8 месеца карах тая делта с буустметър в купето и имам представа кога ми се включва турбото и на колко надува!
Koлкото до климатика и изключването, аз тея работи не си ги мисля докато нямам какво да правя.Чел съм го в Ланчаджийския форум.Търся темата в момента.Last edited by Satanism; d.m.y г., 23:48.156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
Comment